idemama partnerim

Aydınlık Alanları Sevenler İçin İlham Veren Bir dekorasyon Örneği



Beni tanıyanlar dekorasyona olan merakımı iyi bilirler. Dekorasyon konusunda yetenekli olduğumu düşünenler bile var fakat ben bu tür görsel zevklerin oldukça sınırsız ve sürekli yenilenen bir alan olduğunu düşünüyorum tıpkı kıyafet gibi yaşam alanlarının da belli aralıklarla yenilenmesinden yanayım.. zaman zaman ev dekorasyonuyla ilgili siteleri ziyaret ederim ve orada bulduğum görselleri saklarım işte bu ziyaretlerimden birinde rastladığım bu görsel oldukça hoşuma gitti ve sizlerlede paylaşmak istedim neyse lafı uzatmadan sizi bu salonun ferahlığıyla ve ayrıntılarıyla baş başa bırakıyorum...

Ve ayrıca aşagıdaki görsele tıklarsanız resmi orjinal boyutuyla inceleyebilirsiniz..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...